نی‌ نیکو

سایتی برای والدین و فرزندانشان (قالب آزمایشی) نی نی نیکو

نی‌ نیکو

سایتی برای والدین و فرزندانشان (قالب آزمایشی) نی نی نیکو

نی‌ نیکو

به نام خدا

این وبلاگ به مسائل کودکان و والدین می پردازد و سعی دارد مطالب مفید و کاربردی را در اختیار والدین جهت تربیت فرزندان قرار دهد.
این وبلاگ با کپی کردن مخالف است و در صورت برداشتن مطلب از جایی دیگر حتما آدرس خواهد داد.

معرفی دو صفحه ی اینستاگرام و یک کانال تلگرام

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

در این مطلب قصد داریم دو صفحه ی جالب و بامزه ی اینستاگرام که مربوط به کودکان است و هم چنین یک کانال تلگرام که بیشتر به مسائل روانشناسی و تربیت کودکان می پردازد را معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

 

just.baby : دنیای معصومانه‌ی کودکان

اولین صفحه با نام just.baby@ مربوط می شود به تصاویر و گهگاه ویدئو هایی بامزه و به شدت دوست داشتنی از کودکان که تا این لحظه شامل 4756 پست است و نزدیک به یک میلیون و سیصد هزار نفر این صفحه را دنبال می کنند. والدین تصاویر کودکان خود را برای مدیر این صفحه می فرستند و مدیر با صلاحدید خود تصاویر آن ها را با دیگران به اشتراک می گذارد.  با دیدن هر یک از پست های این صفحه قند در دل آدم آب می شود و امید انسان به زندگی دو چندان. اگر از دیدن چهره ی معصوم کودکان لذت می برید و به دنیای شیرین آنها علاقه مندید پیشنهاد می کنم  این صفحه را حتما دنبال کنید.

just.baby

آدرس صفحه ی اینستاگرام just.baby

 

kinsleyraina : مزه ای با طعم تپلی

صفحه ی دوم با نام  kinsleyraina@ (tiffanyraina سابق)متعلق به مادری با سلیقه و خوش ذوق به نام «تیفانی» است که با پوشاندن لباس هایی شیک، متنوع، خوشرنگ و جذاب به کودک تپل و با مزه ی خود از وی عکس می گیرد و با دیگران به اشتراک می گذارد. این صفحه با 3825 پست تا کنون نزدیک به 149 هزار دنبال کننده دارد. می توان در برخی مواقع ایده های این مادر خوش ذوق در پوشاندن لباس به فرزندش را برای کودک دلبندمان به کار ببندیم و یا اگر به دیدن کودکان تپل علاقه دارید و دیدن تصویر معصومشان حس خوبی به شما منتقل می کند به شما پیشنهاد می کنم دنبال کردن این صفحه را از دست ندهید. تضمین می کنم تصاویر این کودک با مزه برای شما تکراری نخواهد شد و هر بار برای شما جذابیت تازه ای خواهد داشت.

                          

Tiffany.jpg

آدرس صفحه ی اینستاگرام تیفانی

  

ریحانه ی بهشتی : لذت تربیت فرزندان

و اما یک کانال تلگرام جالب و بسیار سودمند با نام ریحانه ی بهشتی @reihanehbeheshti که مطالب مفید و بسیار کاربردی پیرامون تربیت کودکان در اختیارتان قرار خواهد داد و شما می توانید با استفاده از مطالب این کانال تجربه ای مناسب برای تربیت فرزندتان کسب کنید و به فرزندپروری به عنوان یک امر خوشایند و لذت بخش نگاه کنید. این کانال مطالب متنوعی مثل داستان، نحوه ی رفتار با کودکان، تغذیه ی کودکان، نکات فرزندپروری و ... را در خود قرار می دهد اما یکی از بخش های جالب این کانال پرسش و پاسخی است که در روزهای پنج شنبه و جمعه انجام می شود و در آن والدین از روان شناس این کانال سوالات و چالش هایی که در تربیت فرزندشان با آن ها رو به رو هستند را می پرسند. این سوالات می تواند بین والدین مشترک باشد و از این طریق از تجربه ی یکدیگر در پرورش فرزندشان استفاده کنند. یکی از مشکلات این کانال تبلیغاتی است که برای کانال های دیگر انجام می دهد و این به خاطر راه اندازی تازه ی کانال است که برای معرفی بیشتر به سایرین، نیاز به تبلیغ دارد اما این مورد در مقابل مطالب کاربردی که این کانال با دیگران به اشتراک می گذارد قابل چشم پوشی است.

 

ریحانه ی بهشتی

آدرس کانال ریحانه ی بهشتی

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی